logotype

Zakończyliśmy plebiscyt

The Best ofMoto.pl

Zakończyliśmy pierwszą edycję plebiscytu The Best Of Moto 2018.
Przez trzy miesiące – od początku października do końca grudnia jurorzy obradowali, a internauci oddawali głosy na najlepsze według nich samochody roku 2018. Doceniliśmy nie tylko konkretne modele, ale także najlepszy produkt finansowy, czy kampanię CSR.

Wydarzenie zwieńczyła gala, która odbyła się 10 stycznia 2019 r. w siedzibie wydawnictwa Agora S.A. W głosowaniu wzięło udział 11 tys. internautów, nagrodę główną zdobyła wyrazista Kia Stinger.

Zobacz relację z Gali The Best of Moto.pl
oraz wyniki dla poszczególnych kategorii.

ZOBACZ RELACJĘ I WYNIKI

Głosowanie zakończone

Nagrodydla zwycięzców

Dziękujemy wszystkim głosującym. Konkurs został zakończony, ze zwycięzcami kontaktujemy się w wiadomościach prywatnych.






Regulamin plebiscytu

Głosowanie zakończone

Kategoriespecjalne

Jest to szczególna część naszego plebiscytu, w której liczą się tylko głosy naszych czytelników. Jurorzy nie mają tu już nic do powiedzenia.

Zagłosuj na swoich faworytów w 10 kategoriach specjalnych i 10-krotnie zwiększ swoją szansę na wygranie atrakcyjnych nagród.

W kategoriach specjalnych prezentujemy najważniejsze premiery, najciekawsze modele, innowacje i projekty, które zasługują na twoją uwagę i docenienie. Wybierz swój typ, zagłosuj na zwycięzców!

Głosowanie zakończone

Kategorieeksperckie

Jurorzy będą głosować na trzy kategorie eksperckie
– zdecydują o najlepszym produkcie finansowym w branży motoryzacyjnej, dzięki czemu pomogą Ci wybrać ofertę, która naprawdę warta jest uwagi
– wybiorą najbardziej unikatowy design,
dając rekomendacje dotyczące modnej bryły samochodu
– zarekomendują najciekawszy projekt CSR roku,
wskazując tym samym, która marka ma najlepszy pomysł
na wspieranie działań środowiskowych, ekologicznych, ideologicznych

Wybory ekspertów dadzą Ci konkretne wskazówki
i podpowiedzą, na co zwracać uwagę

Ogłoszenie wyników i listy nagrodzonych w konkursie - 14 stycznia 2019.

Ideaplebiscytu

Gdy tworzyliśmy plebiscyt The Best of Moto.pl, przyświecało nam założenie, iż chcemy zwrócić uwagę na rzeczy ważne. Nie tylko docenić pracę inżynierów, projektantów, marketingowców i wszystkich innych osób biorących udział w procesie tworzenia samochodów oraz rozwoju motoryzacji. Chcemy także pokazać wkład biznesu motoryzacyjnego w ważne kampanie CSR. Nasz plebiscyt ma doceniać nie tylko przełomowe produkty, rozwiązania technologiczne, czy usługi.
W The Best of Moto.pl nagłaśniamy działania ważne, które sprawiają, że świat staje się lepszy.

Wiemy, że nie zawsze jest to proste w gąszczu tego, co oferuje rynek – chcemy pomagać w poznaniu tego, co warte uwagi i dawać rekomendację dotyczącą wyborów. Równocześnie ważny jest dla nas TWÓJ GŁOS i sugestie dotyczące preferencji, dlatego tak istotne jest, abyś podzielił się z nami swoim doświadczeniem.

Fundatorzy